Tuesday, October 11, 2011

thanks for everything

semalam,
aku hanya membiarkan air mata berlumba lumba keluar dari kelopak mata,
segala persoalan da pun terjawab,
aku sedar..diri ini bukanlah sesiapa,
perasaan sedih,marah,hampa semua bercampur baur,
hanya Allah saja yang tahu akan perasaan ini
insyallah sy akan okey..
tp ape yang awk mntk tu bukan sng,
bukan senang untuk lupekan sume itu,
mgkin ia akn mengambil sedikit masa untuk kembali ok,
saya harap semalam adalah kali terakhir saya menangis sebab awk,
n saya harap awk jgn muncul dlm hdup sy lagi,
sebab sy perlukan masa untuk lupakan semuanya tentang kita,
tp knpe bile sya suruh awk delete sya dr cntct bbm awk xnak??
plzz delete saya,supaya proses untuk saya lupekan awk lagi cepat.
saya doakan supaya awk bahagia n terpilih ke olympic
sebab sy tahu awk mmg nk sgt main olympic game kan..
aminn...

No comments:

Post a Comment