Tuesday, September 6, 2011

SAHABAT

salam...
masih xterlambat lagi kan nak ucap
"selamat hari raya maaf zahir batin "
okey bkn senang kita nak cari kawan sejati,
that means kwn yang slalu ada ngan
kita masa ssh n senang,
jd pendengar setia, menagis sama2,gelak sama2,
sng citer sume sama2 lah..
kawan makan kawan senang lah cari,
bersepah2 kat lua tu
sbnrnya aku nak citer yg aku 
dpt kwn bru :)
kiteorg baru je knl tp alhamdulillah
cpt msuk kepala :)
hope korang dapat jd sebahagian dr idup aku..
amin :)

meyh aku knl kan k kwn br aku..
sume cntik n hansome :)

 si cntik manis nie Farah diana :)

si kacak nie shahril :)
 sorang lagi jajaka nie zharif :)

nie gmbr first kiteorg jmpe :)
 open house umah shahril ^__^
 makan time
 me n bff *luv u lah*
 me n zharif
 meraka :)
 FD n shahril
 shahril n zharif
zharif n ekka
shahril n ekka
 shahril,FD,pedot,ekka n me :)

tu je lah gmbr yg mmpu aku upload
bnyk sgt gmbrnya
xtaw dah nk plih yg mane :)
hope kite leh jd kwn smpi bila2 ye u oullss <3

No comments:

Post a Comment