Wednesday, September 7, 2011

my bad

salam...
hai sumee...
urmm sebenarnya bosan sgt duk umah..
kawan2 sume dah blik kolej..
aku jer cuti lame...
so patah kaki lah bile kawan2 sume dah balik kan..
redho jer lah...
bukan xbest taw cuti lame nie..
best sgt..duk umah d layan macam puteri.
tp yang wat aku 10tion bile mak
slalu tnya psl xbf aku tu
ape lah mak berkenan sgt kat dia tu,
mak plzz la jgn tanya pasal dia lagi
mak th x die da hancurkan hati ank mak nie
knpe mak xabis2 nak tc kat die
aku taw mak aku ade msj2 ngan xbf aku tu
mak slalu tnya aku
ayt die lbih krg cm nie taw
"amalina dia ada msj"
amalina dia ada call"
amalina dia cam ner"
amalina bla bla bla blaaaa"
arghhh 10tion sgt
knpe perlu fkr dia..
dia ada fkr aku kerr
adeeee?

tp biar je lah..
hati aku da cukup kebal da.
xmgkin aku akn pg kat die lagi
cukup lah ape yg die buat kat aku slame nie..
mak... bg lah ank mak nie enjoy ngan 
kawan2,cukup lah slame
nie berduka,
mgkin it's time to enjoy with my new life :)
xyah lah mak nak harap kat laki tu lagi,
aku taw mak sbnrnya xtaw perkara yg sebnr ..
my bad kan :(
tp xpe lah..aku xnk citer ape2 dah pasal die...
die ngan hidup dia n aku ngan hdup aku
jgn muncul lg ye MA
sya xnak dgr nama awk lg
xnk tgk muka awk lg
xnk fkr awk lg
tq sbb wat sy jd seorg wanita yg tabah..
saya xkan bazirkan aor mata sya nie untuk awk lg ok MA!!
 ok cukup2 lah tu merepek ye WNA..
kbai..


No comments:

Post a Comment