Thursday, September 8, 2011

HAJAT DI HATI




salam..
okey da tgk gmbr kan..
ape korang terfkr first tgk gmbr nie?
hahaha
sj jer ltk gmbr dlu...
msti korang ckp aku mnt heliza heli kan..
yup mmg aku mnt gler kat heliza nie
bkn sbb suara die..
tp sbb atitute die as a muslimah
suke sgt tgk cr die berpakaian..
die cntik,style n plg pntg cr die berpakaian
untung kan sape dpt die...
lengkap semuanya..
aku satu hari nnti teringin nak berpakaian mcm tu..
mksud aku
bila umo meningkat,cara kita pun kn berubah kan
xde lah mcm kanak2 rebina lgi
aku nak berpakaian btol2 mcm islam syorkan
tdung btol2 ttp dada,baju xde ketat N di bawah paras punggung
tp bila agk nya kann
aku try berubah slow2
insyallah stu hr nnti aku mmpu berpakaian 
mcm tu..amin ...
aku nak bila bertudung tu btol2 ttp aurat
bkn sekadar ttp kepala jer...
kadang2 bile tgk wanita2 yang berhijab labuh
aku yang sejuk hati
hehehe *tiba2*
terdetik juga dlm hati.
bilalah aku mmpu mcm diaorg ..
skung nie aku msih pki bj tiga suku
suar ketat,tdung pun msih ats dada,,
urmmmm
yelah..kite sbgai pompan sape xnak mcm tu kan...
mulia di sisi Allah..
insyallah aku mmpu jd wanita yang menjaga auratnya..
aminnn...

No comments:

Post a Comment