Monday, February 28, 2011

HATI

Manusia...
semua punya hati bukan?
hati yang tanggung entah bejuta rasa..
manusia,semua punya rasa kan?
rasa yang letaknya pada hati ..
hati yang pada aku,yang aku punya sangat rapuh..
ya...hati ini rapuh..
hati aku xmilik bahagia..
hati aku juga xjumpa gembira..
hati aku hanya tahu kecewa...
itu saja yg jadi teman setia yang sudah sebati dgn diri aku..
aku da lali dengan rasa yg satu ini..
rasa hampa bilamana kau da curahkan segalanya,
kemudian kau campak begitu saja tnpa secebis simpati....
kalau aku nak cerita tntg rasa
tak mungkin akan ada yang mengerti..
kerna,hati aku adalah hati aku..
kau dengan hati kau itu..
xakan sama rasanya..
hati aku..
dah di mamah rasa..
hati aku..
tinggal serpihan cuma..
hati ini sudah tidak punya rupa..
aku harap kau peroleh bahagia..
aku adalah aku..
punya hidup yang baru..
hidup yang akan penuh dengan memori yg baru
aku juga blh hidup tnpa kau..
kau adalah kau..
dan aku adalah aku..
kau punya hidup baru...
dengan org yang baru.
aku juga yang sendiri...

p/s:aku yang mencari hala tuju baru dlm hidupku 

1 comment: