Monday, February 21, 2011

DEAR MAXI SKIRT VINTAGE

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T
 Hai...hari nie just nak kongsi ngan korang jer pasal maxi skirt vintage.Cantik kan skirt vintage nie.Tapi malangnyer bile aku nak beli jer mesti singkat ngan aku taw.Nak kate aku nie tinggi sangat tu xde la.Setakat tinggi 167cm jer.Bukan tinggi sgt pon.Giler sedih taw.Kadang-kadang tu kan,da jmpe nie yg cntik..tp bile try pakai mesti senteng.Hampa taw..Sedih die lebih dari kena tinggal laki.hahahaha.Tapi aku nak gak ade maxi skirt nie sehelai dua.Kawan aku cakap maxi skirt nie banyak kat cotton on.Tp tu la,nak kena trun KL plak kan.Bile tgk pompan-pompan cantik pakai comel jer.Jelez taw hukhukhuk.jom kite tengok perempuan-perempuan cantik yang berhijab nie pakai.Giler stylo beb :)


nie nurulcakapcakap comel kan :))

dyla aziz :)
the hot mama :)

heliza yg sgt cantik ok :)

nie farah yg sgt manis :)

nurulcakapcakap again :)


nadhirah :)

saye ade satu je maxi skirt :(

Korang tengok la maxi skirt yang dowang pakai.Cantik kan..owh k saye sangat jelez ok :) xpe nnti akn ku miliki jugak...ceeehh ayt xleh bla kan..

P/S:sowie kepada tuan punye picture,super duper like your maxi dress,i'm sure u will be glamour after this ^_^

4 comments:

  1. jom jom turun kl pegi cotton on! :D

    ReplyDelete
  2. cik ruby
    bila 2,nanti kitorg nak tidor mane?

    ReplyDelete
  3. nnt tido la kat kolej saya :)
    bilik sy t'buka luas, ktorg xde check student pun ^^

    ReplyDelete