Monday, February 14, 2011

bercuti bersama sayang

Hai lame nyer xupdate blog kan.xpe2.hari nie just nak citer aktiviti mase cuti raye cino hr tu.Hahahaha..bapak da lapuk kan citer aku nie.orang da cuti maulidur rasul aku br nak citer pasal cuti raye cino..hahaha.xupdated lgsung aku nie..whatever la kan :)aku blik jer melaka tros demam.tu la xleh nak update..sowie yaw
ok2.da nak start citer da nie..tepuk tangan dulu taw..hehehe..ok cuti raye cino hr tu aku n the geng pg camping kat teluk senangin taw.best weh..nie sume idea mak angkat aku..luve u ibu.muaaah :)
kiteorg pg 5biji kete..rmi gak la..br meriah kan..ok jom tgk gmbr jer la..mls nak type pnjg2.kung cam nak spm plak kan wat karangan :) ok jom zaaaazzzz

b4 pg :)

askar2 da beratur tu..hehehe
ok da smpi..amek gmbr dlu :p
tu dia ibu ku tersayang :)
eh ape yg sonok sgt tu..hehehe


 :)
hero2 sedang memancing
nie umpun-umpun.
muke xbleh blah lar aku :p
ok nie otw blik sggh Lumut :)
with kaka :)
:))
 nie dini..comel kan die :)
 jgn nak posing sgt la WNA

 mer xde kj :))
 kwn2 :))
 geng gua..hahahaha
ok jom lar blik :)
otw blik umah yaww

No comments:

Post a Comment